Regulamin sklepu internetowego DrNico.pl

Obowiązuje od dnia 24 czerwca 2025 r.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://drnico.pl (zwanego dalej „Sklepem”).

  2. Właścicielem Sklepu jest MARVELO GROUP spółka z o.o., z siedzibą w [adres siedziby], KRS: 0001154101, NIP: 5833529891, REGON: 54084836700000, adres e-mail: kontakt@drnico.pl, (zwana dalej „Sprzedawcą”).

  3. Regulamin skierowany jest do konsumentów oraz przedsiębiorców korzystających ze Sklepu (zwanych dalej „Klientami”).

  4. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed dokonaniem zakupu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.

  5. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

  6. Płatności można dokonywać na rachunek bankowy: SANTANDER BANK 53 1090 1098 0000 0001 6146 0456, IBAN: PL53109010980000000161460456, SWIFT/BIC: WBKPPLPPXXX.

§2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, dokonująca zakupu w Sklepie w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

  3. Konto Klienta – indywidualne konto utworzone przez Klienta w Sklepie, umożliwiające dokonywanie zakupów i zarządzanie danymi osobowymi.

  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu, określające rodzaj i ilość towarów oraz dane niezbędne do realizacji zakupu.

  5. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na odległość, na podstawie której Sprzedawca dostarcza towary, a Klient dokonuje zapłaty.

§3 Warunki korzystania ze Sklepu

  1. Aby dokonać zakupu w Sklepie, Klient musi:

    • mieć ukończone 18 lat i pełną zdolność do czynności prawnych,

    • podać prawdziwe dane osobowe podczas składania Zamówienia,

    • posiadać aktywny adres e-mail.

  2. Klient może dokonywać zakupów w Sklepie jako gość (bez rejestracji) lub po założeniu Konta Klienta.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia dostępu do Sklepu w przypadku naruszenia Regulaminu przez Klienta.

§4 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony https://drnico.pl.

  2. Aby złożyć Zamówienie, Klient powinien:

    • wybrać towary i dodać je do koszyka,

    • wybrać sposób dostawy i metodę płatności,

    • podać dane niezbędne do realizacji Zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail),

    • potwierdzić Zamówienie, klikając przycisk „Zamów i zapłać” lub równoważny.

  3. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie na podany adres e-mail, zawierające szczegóły Zamówienia.

  4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.

§5 Ceny i metody płatności

  1. Ceny towarów są widoczne przy każdym produkcie i nie obejmują kosztów dostawy, które są podawane w trakcie składania Zamówienia.

  2. Dostępne metody płatności to:

    • przelew bankowy na rachunek: SANTANDER BANK 53 1090 1098 0000 0001 6146 0456, IBAN: PL53109010980000000161460456, SWIFT/BIC: WBKPPLPPXXX,

    • płatność online za pośrednictwem Cashbill,

    • płatność przy odbiorze (jeśli dotyczy).

  3. Płatność powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od złożenia Zamówienia, chyba że wybrano płatność przy odbiorze.

  4. Sprzedawca wystawia paragon lub fakturę VAT, którą przesyła Klientowi w formie elektronicznej lub dołącza do przesyłki.

§6 Realizacja zamówienia i dostawa

  1. Czas realizacji Zamówienia wynosi [np. 2-5 dni roboczych] od momentu zaksięgowania płatności, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej.

  2. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem [np. firmy kurierskiej DPD, InPost, Poczty Polskiej] na adres podany przez Klienta.

  3. Koszty dostawy ponosi Klient, chyba że Sprzedawca wyraźnie określi inaczej (np. darmowa dostawa powyżej określonej kwoty).

  4. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody.

§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o decyzji w formie pisemnej (np. e-mail na adres kontakt@drnico.pl) lub za pomocą wzoru formularza odstąpienia dostępnego na stronie Sklepu.

  3. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu, na adres [adres do zwrotów].

  4. Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy), w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru.

  5. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku towarów, które:

    • zostały wykonane na indywidualne zamówienie Klienta,

  6. Z chwilą pełnego wykonania świadczenia przez Sprzedawcę – tj. udostępnienia Produktu cyfrowego – Konsument traci prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 13 Ustawy o prawach konsumenta, jeżeli uprzednio wyraził wyraźną zgodę na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i został poinformowany o utracie tego prawa.

§8 Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz ustawie o prawach konsumenta.

  2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres [adres siedziby] lub drogą elektroniczną na adres kontakt@drnico.pl.

  3. Reklamacja powinna zawierać:

    • dane Klienta,

    • opis wady towaru,

    • żądanie Klienta (np. wymiana, naprawa, zwrot pieniędzy),

    • dowód zakupu (np. paragon, faktura).

  4. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

  5. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca pokrywa koszty zwrotu towaru.

§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) w celu realizacji Zamówień oraz w celach marketingowych, jeśli Klient wyrazi na to zgodę.

  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin może ulec zmianie. Klienci zostaną powiadomieni o zmianach z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  3. Wszelkie spory między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia – przez właściwy sąd powszechny.

  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 24 czerwca 2025 r.